Translations in context of AKU GAK MAU in indonesian-english. O yaaku gak tahu apa mau kamu itu aja English.


Istrisohyun Felisyaaas Twitter

Contextual translation of aku gak mau kenal kamu lagi into English.

Aku gak mau panya anak translate to english. Contextual translation of tapi aku gak mau sakit hati lagi into Indonesian. I dont wanna lose you. I love you the same you like not same me.

Ako ay nasa bahay ng kaigiban ko para ipagdiwang ang kaarawan ng kanyang anak. I love you the same you like not same me. From professional translators.

Of your father who is so joyful because of you. Contextual translation of aku gak tau into English. Human translations with examples.

You would not so a girlfriend i. I dont want to lose you. Commonly translated languages Common translations.

You would not so a girlfriend i. Cewek yang suka jalan-jalan gak selalu buruk dan tidak baik. Terjemahan frasa AKU GAK MAU dari bahasa indonesia ke bahasa inggris dan contoh penggunaan AKU GAK MAU dalam kalimat dengan terjemahannya.

Results for aku gak bisa bahasa translation from Indonesian to English. Aku suka sama kamu kamu suka gak sama aku kamu mau gak jadi pacar aku. Contextual translation of aku gak tau bahasamu into English.

HERE are many translated example sentences containing AKU GAK MAU - indonesian-english translations and search engine for indonesian translations. From professional translators enterprises web pages and freely available translation. Contextual translation of gak mau aku ya into English.

Human translations with examples. Translations in context of AKU PERIKSA ANAK-ANAK in indonesian-english. Saya cuma bisa tahan nafas Antara menahan tawa atas kepolosan anaknya dan prihatin betapa depresinya anak itu Pak letakanlah HP-mu ketika di rumah.

Translations in context of KAU MAU ANAK in indonesian-english. Indonesian English Indonesian Arabic Yucatec Maya Spanish Indonesian Japanese Spanish Yucatec Maya English Portuguese Portugal Portuguese Spanish English Tongan. Aku gak mau stiker.

Human translations with examples. Where you live bagaimana hidup do you understand. Contextual translation of aku gak bisa bahasa into English.

Sitting at working i love you one day yes biyar gak serpi. Tergantung dari dirinya masing-masing kok mau jadi anak rumahan atau anak petualang sekalipun. Even if your parent forbid they.

Sang ibu menarik anaknya. Bahasa Inggris dari Aku Gak Mau Kehilangan Kamu adalah. Human translations with examples.

By Adian Saputra December 1 2017 Tanya Jawab No Comments. Bahasa Inggris Aku Gak Mau Kehilangan Kamu Apa. HERE are many translated example sentences containing AKU TAK MAU ANAK-ANAKKU - indonesian-english translations and search engine for indonesian translations.

MyMemory Worlds Largest Translation Memory. Translations in context of MAU ANAK-ANAK KITA in indonesian-english. Human translations with examples.

And in the morning you are in the laps. Translate Aku gak mau stiker from Indonesian to Cantonese. Shalihkan anakmu agar matimu didoakan anak yang shalih HP-mu takkan mendoakanmu.

Aku Gak Mau Jadi Orang Lain Cukup Aku Yang Apa Adanya. Grammar i love you biyar gak serpi i dont know you मझ समझ नह आत. HERE are many translated example sentences containing MAU ANAK-ANAK KITA - indonesian-english translations and search engine for indonesian translations.

Aku suka sama kamu kamu suka gak sama aku kamu mau gak jadi pacar aku. February 7 2017 February 15 2017 Rosmawati. Contextual translation of aku gak mau into English.

HERE are many translated example sentences containing MAU PUNYA ANAK - indonesian-english translations and search engine for indonesian translations. Human translations with examples. HERE are many translated example sentences containing AKU TIDAK PUNYA ANAK - indonesian-english translations and search engine for indonesian translations.

Translations in context of AKU TAK MAU ANAK-ANAKKU in indonesian-english. HERE are many translated example sentences containing KAU MAU ANAK - indonesian-english translations and search engine for indonesian translations. Now you are all grown up.

Transelit i love you ive lost you aku gak ngerti. Is still awake to prepare your milk. Bahasa Inggris dari Aku Gak Mau Kehilangan Kamu adalah.

Masalah Kamu Tidak Senag Itu Urusanmu. Espaniol i love you aku cinta kamu biyar gak serpi i dont know you. Gimana kalo aku gak mau berhenti jadi pengacara.

And in the night a sleepless night your mother. Plzz receive call big hug me ya allah. HERE are many translated example sentences containing AKU PERIKSA ANAK-ANAK - indonesian-english translations and search engine for indonesian translations.

Translations in context of MAU PUNYA ANAK in indonesian-english. You desire to be independent. Results for aku gak tau bahasamu translation from Indonesian to English.

I was at my friends house for dinner to celebrate his daughters birthday. Espaniol whats ur age. Translations in context of AKU TIDAK PUNYA ANAK in indonesian-english.

Human translations with examples. Human translations with examples. Contextual translation of aku gak mau kehilangan kamu into English.


Pin On Asia